fredag 9. mars 2012



Det er vel kanskje sånn at en såkalt "bra blogger" skriver på både gode og dårlige dager.. så da er nok ikke jeg en sånn bra en..
De to tre siste ukene har vært et aldri så lite mareritt hva trening angår. Har ikke peiling på hva som har vært problemet, men ingenting har funka..
Litt småsyk kanskje.. puls og pust som har levd sitt eget liv og flydd ukontrolert opp og ned, ikke eksisterende motivasjon, uvel, svimmel og rar..
Har prøvd å trene..noe som har gitt motivasjonen enda en knekk.. Jeg har rett og slett ikke virka.
MEN NÅ...
Akkurat ferdig med den første "positive" økta på leeeeeenge. Kjørte en time med 3x6 min terskel..noe som er veldig pinglete, men faktisk helt umulig uten å svime av forrige uke..Aner ikke hvorfor, men etter to legebesøk og alle mulige tester og en trøstehelg hos mamma, er konklusjonen at jeg bare trengte litt pause.. for alle resultatene er bra. Venter på mycoplasmatesten, men jeg velger å tro at den også er fin, for nå er formen på vei.
I grunn flere ting som har bidratt til at motivasjonen er på vei tilbake..
Dette er jo såklart en:


Den trøya jeg har på meg her, vil jeg gjerne ha i fler eksemplarer:


Leker jo ikke butikk her lissom... Har jo bestemt meg, så det er bare å gasse på..
Ble glad når jeg leste dette også, for det er akkurat sånn det er nemlig!!!


Siden sist har jeg vært veldig flink til å tøye sånn som sjølveste Oftedal har bedt meg gjøre. Tror jeg kan skryte på meg minimum tre ganger i uka.
Jeg har også tatt 4x30 sit-ups så ofte jeg har hatt mulighet.. sånn ca hver dag faktisk. I dag også..

..også har jeg har kjøpt sånne her:
6 minutter hver dag.. har tid til det vøttø og for meg som ALDRI har trent de stakkars armene mine, så velger jeg å tro at det funker. Har holdt på i litt over en uke nå.. akkurat ferdig med å være støl..


Dette blir jo heller ikke kjedelig:


Er veldig spent på om jeg henger med..(veit jeg ikke gjør det)          
Skal ikke la det knekke meg i såfall..en is og litt furting på balkongen, så er jeg sikker på at det går greit..
Skal få til noen gode økter før avreise..
I mårra er planen en glad totimer med Hege.
Tirsdag skal jeg stå på ski, resten av uka har ikke jeg oversikt over, men nå har jeg i allefall lyst til å trene igjen og det føles veldig bra, så jeg gjør det jeg får beskjed om!
Tjoho...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar