søndag 13. mai 2012

Drømmelaget!!

Som i: "du kan bare drømme om å komme til mål..." Hohoho
Er`e så nøye`a? det viktigste er jo å delta, eller?
Fuji lagtempo på planen i dag.. 4 stk, 8 mil, stor fart..
Merka på oppvarminga at detta kanskje kom til å funke, men var veldig nervøs som vanlig. Meg og gutta lissom, redd for å sinke dem.

Var visst ikke noe problem. Kom ikke lenger enn 500 meter før Anders mista hjulet..Ordna det og kom oss avsted..Gikk fort også vøttø!
Kjempegøy. Syns jeg var flink om jeg skal si det selv! :o)
Litt flaut å innrømme, men for aller første gang slapp jeg meg ned bakkene. Kristian var veldig trygg å ligge på hjul med når det gikk nedover. Endelig har jeg trått meg gjennom en sving.. hehe

Jeg juger hvis jeg sier at det ikke svei litt i låra innimellom, men jeg syns faktisk det gikk veldig fint. Vi hadde 2.20 som mål og etter 5 mil lå vi veldig godt an.
..men så: "jeg har ikke gir"??? "ååånei, det lyser rødt..du er tom for strøm"
Etter 55 km sammen med gutta, ba jeg de dra uten meg. Jeg fortsatte å jobbe hardt og kom meg igjennom, men uten mulighet til å gire ble det tungt gitt.
Gutta kom inn på 2.35. Kristian fikk det fryktelig tungt, så vi kan vel konkludere med at det ikke gikk helt etter planen i dag.

Uansett er jeg superfornøyd, jeg har flytta grenser og fått en knalløkt på 8 mil. Batteriet mitt ligger nå på ladnig. Det der skal IKKE skje igjen.
Lagtempo er kjempegøy og jeg er en superglad syklist igjen! Hurra!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar