søndag 27. mai 2012

Eidsvollrittet dag 2:
Gir opp tror jeg...
Ingenting fungerer, jeg har slutta å virke.
Så mye jobbing, så mye ofret, så mye svette og tårer gjennom en hel vinter og vår...for dette her.
Kopperudrunden i dag. 4 runder..
kjenner vegen som min egen.
Gikk fint ut fra start. Hang fint på ned bakkene for en gangs skyld.. lå til og med litt foran i feltet på vei bort til kopperudåsen. Satt fint med opp første gangen. Følte at jeg endelig kanskje var på vei tilbake til go`følelsen..men det skulle ikke vare så lenge. På vei opp Kopperudåsen 2. gang lot jeg felte gli fra meg. Jeg gadd ikke prøve engang. Hvor er lysta til å slite litt? Hvor er evnen til å grave? Jeg bare lot de gå..
Angra selvfølgelig når det var forsent og begynnte å jobbe igjen.. Møtte på ei superhyggelig jente fra valdres som også sleit i bakken. Vi fikk grei flyt og tok igjen enda ei som hadde mista feltet..men så var det slutt på moroa.. Vi klarte ikke å hekte oss på de som hadde detti av de som hadde detti av gruppe to engang..men vi hadde egentlig en hyggelig tur da, selvom det ble litt "søndagstur" preg innimellom..
Da vi kom til målpassering 3.gang ble vi tatt ut fordi vi var mer enn 5 min bak. (15 faktisk...)
Svimlende snittfart på 34km/t..og krampetendenser i rompa.

Sykla hjem med en gang.. tok en sjokolade og dro på stranda med unga.
Gidder ikke lure meg selv lenger.. jeg er ikke i form. Enten det er fordi jeg har trent for mye, for lite, eller bare rett og slett feil, så har jeg nå bestemt meg for at jeg gir opp etter denne helga. Nå skal jeg prøve å kose meg litt på sykkelen, være med på litt småritt her og der osv, men NM i Bergen utgår for min del. Det er ikke noe vits. Jeg gidder ikke dra dit for å kjøre tempo og bli nr 19 når planen etter fjorårets sesong var å få medalje..
NM på bane er heldigvis ikke før i august..håpet er at det innen da har skjedd magiske ting med kroppen min.
Jeg gir opp litt nå, men kommer plutselig tilbake..
Tempo Gigante neste uke f eks... Veit jo at det kommer til å gå superdårlig, men jeg liker den løypa og jeg har jo tross alt kul temposykkel som fortjener å luftes litt innimellom.
Minneåsen i mårra og dag 3 av eidsvollrittet.
Har ikke akkurat noe særlig tru på at det skal gå så veldig mye bedre enn i dag, men jeg veit jo at den beste treniga jeg får er den jeg får med startnr på ryggen..

Ha en god kveld :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar