onsdag 16. mai 2012

Stolt mamma






Henrik kjørte imponerende fort i sitt aller første 5 km temporitt i går. Jeg ble nesten litt rørt jeg..

..Så var det mamsen sin tur.
Her om dagen skrev jeg at målet var 14.45..men jeg merka da jeg satt på rulla for å varme opp pølsesnabbene at jeg egentlig hadde lyst til å sykle dritfort. Jeg veit at det ikke lar seg gjøre nå, men jeg er glad jeg har lyst. Jeg skal!!












Tråkka på alt jeg klarte ut fra start og kom veldig raskt opp i 44-45.. Valgte å holde igjen litt. Jeg var livredd for å sprekke på tilbakturen. Er det noe jeg IKKE hadde takla nå, så er det total sprekk på en mil. Angrer nå da, såklart.. Lå i 38-41 hele veien til vending. Kosta ikke veldig mye. Kjente vinden litt i mot, så jeg gleda meg til å snu. Gikk fint å øke farta på tur tilbake, men skjønnte jo fort at jeg hadde tatt det litt for rolig i starten. Jeg ble tatt igjen!! Hadde 49 da jeg passerte målstreken og angra veldig på at jeg hadde vært pyse. Tia ble 14.46...noe som i grunn var akkurat det jeg forventa. Likevel ble jeg litt skuffa..Møkk! Når det gjelder sykkel og hjul, er dette helt klart det råeste jeg har kjørt på. Veldig fornøyd!! Trodde først jeg ikke var helt fornøyd med sykkelen, men jeg har helt klart ombestemt meg!! Unaas-plata er akkurat så perfekt som jeg håpa den skulle være!  
Neste gang...DA!

 Veldig behagelig å ha med en som syns det er gøy å rydde!!

..og på fritiden jobber hun litt som modell..hoho..


I mårra er det sånn ca 17.mai.. Bunad, is, brus, kake osv.. Jeg skal legge ut skrytebilder av de vakre barna i finstasen og stappe i meg alt jeg kommer over av usunne ting. Ikke skal jeg trene heller.
Nå skal jeg legge meg på lading noen timer..
Ha en knakande fin 17.mai feiring.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar