mandag 28. mai 2012

Prinsesse ambivalent

Eidsvollrittet dag 3:
Minneåsen sa folk...slenger like godt på Tajet også for å gjøre syrefesten komplett lissom.

Var ikke så stressa i dag..Skulle bare ta det i mitt tempo og kjøre gjennom som en god treningsøkt. Heldig for meg så gikk det rolig bort til minneåsen. Nesten så til og med jeg syns det gikk sakte til tider..men helt greit å sitte bak der i sone 1.
Var absolutt ikke sliten da vi kom til bakken..Var spent på hvordan kroppen ville reagere..jeg har jo faktisk ikke kjørt bakker siden Mallorca i April..
Lurer litt på hvorfor jeg var sistemann over ferista, men sånn ble det..
Merka med en gang at det absolutt kunne vært værre. Kjørte forbi mange oppover..Var i grunn godt fornøyd jeg. Så for meg at det skulle bli en stor, kjøresterk gruppe på vei rundt sjøen og inn..men sånn ble det ikke. Mista kjeden på toppen... mange av de jeg hadde kjørt forbi, tok meg igjen og vippa utfor bakken uten meg.. :o(
Henriette kom idet jeg var i bånn av bakken, vi kjørte superfort mot Tajet. Må si jeg er imponert over tempoet vi fikk til bortover der assa..Lagtempo på høyt nivå om jeg skal si det selv!! Vi fikk til det vi jobba for og vel nede fra Tajet var vi en gøyal liten gjeng med glade jinter. Vi holdt sammen hele veien inn med unntak av etpar stykker..(beklager at vi kjørte fra dere..)
Veit ikke hva de andre jentene syns, men jeg mener vi kjørte bra og fikk fram det beste i hverandre. Jada, bare le...vi spurta faktisk om 22. og 23. plassen eller noe sånnt.. Hoho..

Jeg har hatt en kjempebra dag på sykkelen jeg, og det var vel i grunn akkurat det jeg trengte nå...


1 kommentar: