onsdag 15. desember 2010

Gosliten

Mer treningstøy enn barneklær på snora her for tia..
Enten er unga møkkete eller så har jeg begynt å trene mer.
Tror det er det siste..

Planen funka for gårsdagen. Var oppe ved tårnet og fikk lov til å gi alt. Beina stoppa.. aldri opplevd det før..de ville ikke mer. Sint ble jeg også..
klokka viste bare 97% men jeg holdt på å dævve og beina ville ikke mer, så jeg er godt fornøyd med den økta.

Må takke Line for at jeg slipper å feire jul på sykehuset i år..Jeg vimsa ut på isen der hvor skråningen er som brattest..Er veldig sikker på at det ikke hadde gått bra hvis hun ikke hadde fått tak i meg da jeg datt..
kanskje det var da pulsen var opp mot max gitt..hehe

I dag var det 80% igjen.. 5 intervaller på 8 minutter.
8 minutter er lenge!

I mårra er det opp tidlig for å ta en rooolig time før jobb..så nå er det sovetid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar