onsdag 8. desember 2010

Onsdagonsdag

Ferdig med spinning og burde vært i seng for lenge siden.
Har vært ganske flink jente i dag syns jeg. Hadde klokka på 04.55 -klarte å komme meg opp 05.05...
6 intervaller på rulla før unga sto opp. :o)
Fin start på dagen. Gikk helt fint å stå opp også. Så lenge jeg kommer meg i seng i normal tid så årner det seg.. blir nok løsningen i hektiske perioder det der.
I dag var det ikke så hektisk, så da rakk jeg to økter og det føles veldig bra.

I går var det tur til tårnet. På beina.. Gikk bra opp.. men enten er man jogger, eller så er man det ikke. Jeg er det ikke! Har ikke kontroll nedover. Tryna to ganger..De andre 5 liksom bare spratt nedover. Grrrr
Blod i skoen og vondt i kne..
Var litt spent da jeg satte meg  på rulla i dag tidlig, men merka ikkeno heldigvis.

Fant ut at jeg har en veldig bra hodelykt, liten og lett. Knallbra lys..
så er du på jakt etter en god lykt, så er denne å anbefale:
http://www.gsport.no/produkt/411935(BC_4)/c4-led-lykt-sykkel-og-ski/

Nå er det sovetid for meg, men hvis du har lyst til å le litt, så se på disse klovnene:

http://www.youtube.com/watch?v=Tfx0aOvXsug

Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar