søndag 19. desember 2010

:o)

Fiin dag!

Sov til jeg ikke gadd å sove mer..
Satt litt over en time på rulla med intensitet på 60%
Litt kjedelig, men helt greit å ikke kjøre beinhardt hver gang. Ble ganske tøft i går..

Så var det kino med unga..


Morsom film.. også så søt en fyr da gitt.

Etterpå prøvde vi å handle litt julegaver, men ga opp. Blir nesten lei meg av å se alle frustrerte menn som er ute på shopping med sine "bedre halvdeler" på dager som denne.. For ikke å snakke om alle barna som henger i armene etter foreldrene sine med bedrøva blikk.. Uff, jeg skammer meg over å være en del av dette kaoset.
Kjøpte altfor dyre juleklær til unga og dro hjem.
Spiste nissegrøt og tente 4 lys. Det er så jul atte..


Nå i kveld har jeg vært på date med Janne på Egon. Veldig koselig!


Hu er morsom assa, hurra for Janne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar