søndag 5. desember 2010

Slitensøndag

Er det lov å banne her....?

Da klokka ringte altfor tidlig i dag, var det ikke akkurat mistberget som frista mest. Hadde ikke akkurat blitt lei meg hvis noen hadde bedt meg bli i senga litt til for å si det sånn..men det var ingen som ba meg bli, så da var det bare å stå opp da.

Heldigvis var det ikke så veldig kaldt i dag tidlig da. 10 minus og litt pjuskesnø.
Spente på meg beltet og et litt større og tyngre dekk enn sist gang...også var det bare å sette i gang å gå opp mot toppen. Merka med en gang at jeg fortsatt hater den joggeturen i går.
Gikk og gikk.
Prøvde å holde pulsen nede. Klarte å skravle nesten hele veien, så det gikk fint tror jeg.
Relativt pudding da jeg kom opp. Blei pressa max den siste kneika og trodde jeg skulle dævve..men overlevde og snudde for å gå ned igjen.
Litt spesielt å kunne lene seg laaaaangt fremover i nedoverbakke, uten å tryne.
Faktisk er det nesten like tungt å gå ned..men bare nesten da.

Ser kanskje ikke så tungt ut..men det er det assa. Ser faktisk bare utrolig teit ut..hehe
Var ute å vasa i 4 timer. Nå er jeg sliten og litt spent på hvordan gangen blir i mårra. Hoftebeina er blå og det er egentlig ganske synd på meg.

Nå skal jeg besøke bestemor og bestefar..hvis jeg kommer opp fra sofan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar