mandag 3. januar 2011

Er`e mulig...

Æææææævvv... helt idiotisk vondt i halsen...men tror faktisk formen er på vei til å bli bittelitt bedre kanskje.
En ting er i allefall sikkert og det er at jeg aldri har hatt influensa før.
Nå har jeg opplevd det også og det er absolutt ikke å anbefale..
Har vært sofaliggende gjest hos storesøster i tre dager og da jeg ikke trodde det gikk ann å få det noe værre, så våkna jeg i dag tidlig og trodde jeg holdt på å dø. Følte jeg ikke fikk puste..
Tok en tur på legevakta og fikk beskjed om at det var virus..
ingenting å gjøre med.
Legen sa jeg ikke skulle dra (til Gran Canaria) hvis jeg ikke ble bedre.. hu mente jeg hadde mer igjen for å være hjemme og bare trene rolig for meg selv. Hun sa heldigvis også at hvis verkinga i kroppen forsvant og jeg var feberfri, så kunne jeg sykle rolig og forsiktig de første dagne også se ann hvordan det føltes utover i uka.

Heldigvis er formen bedre tror jeg..

Fyttikatta det er stor forskjell på å takle smerte og ubehag som jeg selv påfører meg ved trening og ritt..og den smerten kroppen plager meg med ved sykdom. Hvor ble det av den mentale styrken liksom..

Blir i senga i mårra også jeg.. så blir det nok bra tenker jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar