torsdag 20. januar 2011

:o)

Hurra!


Jeg har IKKE kyssesyke!! "bare" en atal influensa. Faktisk noe av det værste jeg har vært med på..
men nå må det snart være over..
Kjørte 45 minutter på rulla i går.. prøvde å holde pulsen nede på ca 65%
og det var ikke vanskelig, for det føltes som bremsa hang på..
I dag har jeg tatt det med ro..mulig jeg prøver litt i mårra igjen.
Er bare nødt til å komme i gang igjen nå, så får jeg håpe energien kommer etterhvert.

Nå i kveld begynte jeg å se for meg en normal hverdag igjen..selvom jeg fortsatt ikke føler meg helt 100%.. 
Og da:
På vei inn på rommet for å legge seg spyr Sara utover heeeeele gangen. Det var jaggu plass til mye gørr i den lille magen gitt.
Så da blir det enda noen dager med sykdom.
Stakkars lille kroppen..

En litt hyggelig ting er at hvis ting blir som jeg ønsker nå, så er det ikke plass til mer reklame på bilen min nå tror jeg.
Var på Sportica på Kløfta i går og fikk medlemskortet mitt. Er veldig fornøyd med den avtalen jeg har fått der. Nå skal det bli styrketrenig. Tusen takk!
Syns dette begynner å lukte litt "krav til prestasjon", men jeg SKAL nå målene mine og er veldig takknemlig for hjelpen jeg får.
Skal bli gøy detta..og nå kan jeg nesten ikke vente med å komme meg til Polen for å prøve den nye sykkelen. Skulle vært på vei dit nå, men sånn ble det jo ikke. Gleder meg veldig til februar..og mars og april og mai.. Jippi! :o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar