mandag 31. januar 2011

Jentekveld

Hadde store planer om å stå opp tidlig i dag for å ta en rolig time på rulla, men da klokka ringte 04.30 ombestemte jeg meg..
Kom oss av sted til skole, barnehage og jobb nesten da vi skulle.. Kan ikke huske sist jeg var så trøtt.

Bare meg og Sara hjemme etter jobb. Vi spiste middag og dro på dansinga. Veldig fint at det er på samme sted som det er spinning, for da kunne jo jeg ta den forsømte restitusjonsøkta der i stede. 55 minutter med 60% intensitet.

Ja...så da var vi ferdigtrente litt over sju begge to..noe som medførte en barbiefilm til kveldsmaten.


Litt bekymra for at Sara er i ferd med å bli syk.. Hun har ikke stemme og var litt i overkant slapp etter treninga. Ba om å få legge seg før klokka var åtte...
Orker ikke mer sykdom nå..

Sånn ellers en vanlig kveld, preget av enkel 5 åring humor og fotografering... Sara har lært seg å bruke kamera og syns det er supergøy.(ja, jeg har rammer uten bilder på veggen...)

Nå er klokka halv ti og jeg skal sove. Klokka står på 05.30.. Da skal jeg opp og kjøre intervaller på rulla. Rekker ikke i mårra kveld for jeg må være med ungene på skitrening.
Har som mål å komme over 10 timer denne uka..Det bør jeg få til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar