mandag 24. januar 2011

Full rulle

Treningsfri i dag. Ikke fordi jeg ikke vil trene, men det er ikke tid på mandager..
Snuppedansing med Sara. Såååå søt vøttø. Har begynt å danse med de store jentene i klassen til Henrik og er sånn passe stolt.
I mårra skal begge på skitrening med Espen og jeg skal på Sportica og få satt opp styrkeprogram.
Jeg skal også være med på en spinningtime som har rykte på seg for å være sykt hard.. Håper jeg ikke dør.

Klarte nesten planen min i går.. men rakk ikke mer enn 50 min med 60% intensitet.
Bedre enn ikkeno og fikk vel ut litt gørr av beina fra lørdagen.. Var faktisk støl i går og det er lenge siden.
Føles veldig godt å være ånkli i gang igjen nå.

I går kveld var vi på Disney on ice..


Morro.. Ungene storkoste seg.. Sara var veldig fin der hun satt musestille med knallrosa hørselvern og store øyne..
Nå er kontoen tom og alle er glade, Hurra!

1 kommentar:

  1. Hahahahglemmer ikke vi var på disney on ice :P sara var ikke like fornøyd da! :P

    SvarSlett