mandag 6. juni 2011

Hurdalsjøen rundt

...Opp dustete tidlig igjen. Frokost med ungne og overlevering til pappa.
Varm og klar til den 68 km lange runden kl 10.25... nervøs som alltid.
Hadde en plan om å sykle fort. Ble glad da det ikke gikk så veldig fort ut fra start, men skjønnte fort at det kom til å bli en slitsom tur likevel..mye vingling og unødvendige oppbremsinger.. Blir livredd jeg da.

Fikk  problemer alt i første bakke.. Nedoverbakke.. kjørte som ei gammal tante og mista feltet.. Fikk heldigvis hjelp til å komme meg opp igjen.. bestemte meg for å skjerpe meg og ikke la det skje en gang til. Veldig unødvendig.

Kjørte forbi jentene før minneåsen, noe jeg var veldig fornøyd med..men grua meg som vanlig til bakken..
Kom greit i gang opp bakken og passerte mange..men det ble tungt etterhvert. Kristian kom bak og jeg tok hjulet hans. Fokuserte max på å holde det helt opp, men jeg glapp da vi var nesten oppe..
Satte nok uansett ny personlig rekord, men litt kjipt likevel.
Fornøyd med utforkjøringa da, men gruppa vår ble likevel liten da vi kom til Hurdal. Vi var bare 6 stk..
Vi kjørte sammen helt til mål i en fart som i grunn var noe over det jeg er vant til. Sleit litt til tider og sinka nok "rulla" noe da jeg lå i front, men ingen klaga og jeg klora meg fast.
Hadde et snitt på 38,4 i følge klokka mi og kom til mål på 1.46 :o)
Ble beste jente og er veldig fornøyd med det.
http://www.eidsvollsykkelklubb.org/hurdalsjoeen-rundt.aspx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar