lørdag 4. juni 2011

Lagtempo

På eidsvollrittet kom camilla Hott bort til meg og spurte om jeg ville være med å kjøre lagtempo men henne og Gunn.
Oj oj oj.. Ble helt satt ut jeg.. Ville DE to kjøre lagtempo med MEG...
Ja, det ville jeg visst være med på..så da var vi plutselig påmeldt på Re-tempo Onsdag 25 mai.
grua meg veldig..er ikke såå glad i gjøre nye ting. Spesielt ikke hvis får konsekvenser for andre.
Roa meg fort ned da. Dissa damene er jo kjempekule.

Vi skulle kjøre 32 km og hadde god tid, så vi rakk gjennom løypa før start..
Syns det gikk overaskende bra egentlig.
Trodde jeg skulle være redd og slite med fokus, men det var ikke noe problem. Syns vi fant grei rytme og kom opp i høy fart. Koste meg..det var kjempegøy.

Det var til tider ganske lei vind.. eller vind var det hele tia, men det kom noen kast som nesten feide oss av syklene..det var skummelt.

hadde høøøy puls og skjelvende hender før start som vanlig, men roa meg fort da vi kom igang.
Ble litt skuffa da vi ikke nådde målet, men jeg velger å tro vi kan skylde på vinden.
Dette er noe jeg absolutt kunne tenke meg å gjøre igjen..

http://resykkelklubb.com/web/attachments/article/279/ResultatListeReTempon2011.pdf


..Og premien var: vaffelrøre hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar