søndag 7. oktober 2012


...Jo takk!
Hadde en veldig hyggelig dag i går og er nå på full fart mot 40..

Starta dagen med å kjøre flyttelass for verdens beste bestemor.. Strålende fornøyd 94-åring, som endelig er tilbake på kløfta.


Må ha vært ganske snill i år, siden jeg fortjente DET flotte høstværet.. jeg som egentlig ikke liker høsten så godt, storkoste meg i sone 1 tur rundt sjøen og litt til.

 
Fint å få noen fine turer nå helt på slutten og kjenne på at jeg faktisk gleder meg til snøen skal smelte og sesongen på tynne hjul skal komme igang igjen.
 
Kom hjem til bursdagsang og et kjempebursdagkort fra ungne.
 
 
..Dusja meg og begynnte å kjenne lukten av mat. Jeg liker mat!!
Reinsdyrskav..med litt mer av alt! Ikke akkurat noe slankevariant, men samma det..
Med hyggelig besøk av hyggelige venner ble vi kvitt både mat, vin og sjokolade..
Var vel kanskje bittelitt frista til å ta en tur til den nye byen et lite øyeblikk, men det gikk over.. Er glad for det i dag..
Har ikke trua på trening i "bakrus"...
 
I dag har jeg planer om å få sykkelen min opp på wattrulla og kjøre en time i sone 2. Ca nå snart.. kan jo bli spennende å se hva jeg kan få til.
..minne meg selv og deg på en liten ting først:
 
 
 
I dag starte bane VM for veteraner i Manchester.
 
https://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Norsk-banesykling/192012300839409?fref=ts..
 
..merker det kribler litt over middels i banelåret, men heldigvis er det leeeeeeeenge til jeg er så gammal at jeg skal være med på det..men jeg har bestemt meg for å bli verdensmester en vakker dag.
Stopp meg om du kan!!
 

 

 
 
 
 

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar