torsdag 11. oktober 2012


Smilehull på rompa vitner om et lykkelig underliv..
...sier folk...
..men pent er det ikke. Jobber iherdig med gjøre min glatt og fin. Nå skal det sies at det sikkert kunne vært værre..men hakke lyst på sånne hull heller. Fikk en super gave av storesøster, som det faktisk kjennes ut som liksom virker litt..Det lukter liksom litt halstablett og det svir sånn akkurat passe. Je har trua!!
 


Jaja, uansett.. I dag har jeg som planlagt kjørt min første terskeløkt på den nye wattrulla og det gikk i grunn over all forventning.
Litt usikker på om jeg skal legge ut om alle disse tallene og testene..for jeg er jo litt usikker på om det er no særlig å "skryte" av lissom..
..hmm...
I dag skulle jeg som sagt kjøre 4x8 minutter på terskel. Nå bruker jeg en blanding av de to "gamle" terskelene som er på 158 og 163 slag. Later som terskelen er 160.
Måtte prøve meg litt fram, men kom fram til at riktig watt å kjøre drag på er 240. Da lå pulsen stabilt på 159-160. Prøvde å holde frekvensen på 85.
Sjefen påstår at dette er bra!! Blir spennende å se på blodprøvene om jeg kjører på riktig puls.
Blei god og sliten også.. Tøffa meg litt og ville liksom ha watten høyere, det gikk fint det...men ikke i 8 minutter og ikke 4 ganger. Landa på 240 og har fått laget et program ut i fra det.
Det er så gøy å trene med wattrulle!!

 
Nå er denne dagen snart slutt for min del.. Skal bli godt med helg, selvom det blir en sjokoladefri en..sukk..
 
Småsyke Sara har liggi på gulvet foran tv og småsurva noen dager. Nå sover hun.. Jeg har bestemt at hun er helt frisk i mårra!!
 
 
Natta..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar