søndag 14. oktober 2012

God kveld, sa folk...

Søndag kveld.. Jeg har ikke hatt i meg noe godteri, men likevel ganske mye godt. Vekta viser nå 66 kg! 1/2 kg ned pr uke framover nå, så er jeg der.

 
 
Veldig fornøyd med helga. Fredag var det treningsfri for min del, men lørdag var vi på langtur. På grunn av lav tempratur og litt trange racersko, ble det offroad på meg. Helt greit det. Pulsen skulle ikke over 135. Tror vi var ute nesten 4 timer. Kjempefin tur med mange hyggelige folk.
Hjem til tunfisksalat, som faktisk var veldig godt!
Fredag spiste vi fullkornpasta, som også smakte helt fortreffelig!
..også ble det fruktsalat istedenfor sjokolade. Jada, jeg veit at det renner over av kalorier i den fruktsalaten også, men det er mye bedre enn det jeg stappa i meg en helt vanlig fredag før.. dessuten går jo vekten ned, så det går bra..

I dag ble det stekte grønnsaker..litt mye kanskje..hohoho
...men veldig godt det også.

 
Veldig fornøyd med helgefrokosten også..
 
 
Nok om mat!
 
Starta dagen i dag med en hvilepulstest. Resultatet ble 44. Fornøyd med det assa. Tror det er ca 1/2 år siden sist. Da var den på 49. Tar en ny om to uker. Ja, jeg veit jeg burde gjøre det hver dag..,men det gidder jeg ikke.
 
 
Jepp, i dag var det på tide å komme i gang med styrketreningsopplegget.. Må jo innrømme at jeg ikke så fram til det..men så viste det seg å være litt morro likevel.
 

 
Starta med 20 min på denne..
..og avslutta med 30 minutter i sone 2
Ganske sikker på at jeg kommer til å merke det både her og der i mårra.. men jeg mistenker at det er meningen.

Hurra!
 
Nå er timeplanen for uka hengt opp på veggen. Ser da jaggu ut som vi skal klare å få til alle øktene våre begge to. I tilegg til både badeland, overnattingsbesøk, seminarer, møter og daglig "kaos".
Nå er heldigvis alle friske og det hjelper kabalen å gå opp.
Starter like godt uka med å sove 8 timer.
 
 
 

 

 
 

 
 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar