onsdag 10. oktober 2012

Huttemeitu..

Det var jaggu en iskald sykkeltur gitt.. Ganske sikker på at dette var den siste turen på tynne dekk uten hverken skotrekk eller lue..for ikke å snakke om refleks og lys. Ble nesten litt skummelt på slutten det der..

..fornøyelig å titte ned på klokka i dag og se at jeg lå og kjørte i over 30km/t med puls på under 100..
kan jo virke som ting endelig er i ferd med å gå rett vei nå..

 
 
Tenkte på en ting i dag.. jeg skal slutte å eta meg halvfeit annenhver mnd.. Det er jeg skikkelig god på. 5 kg opp på veldig kort tid er liksom spesialiteten min.
Det er gjort på ei drøy hælj..
..også må jeg ned igjen da... skrekk og gru, det er slettes IKKE gjort på ei hælj assa. Igjen og igjen og igjen..
Jeg kler så innmari dårlig å drive med sånn slankegreier. Mat er jo så utrolig godt. Beste jeg veit faktisk.
Nå har jeg vært veldig flink en stund og har tenkt til å fortsette med det litt til.
 
 
I mårra skal jeg kjøre trerskeldrag på wattrulla.. det blir spennende.
Blir en bra uke detta her. 
Følger programmet og det passer meg veldig bra.. i tilegg fungerer planen. God tilrettelegging, planlegging, hvile og snille unger kommer til å gjøre vintertreningen til en lek...(kanskje)
...jaffal kan jeg merke at jeg har med overskudd og lysten til å trene er der igjen..har nemilig ikke hatt så veldig lyst til å trene i det siste..
 
Nå skal jeg legge meg jeg, for jeg syns det er så deilig å sove 9 timer..
 
Snart helg, gruer meg litt... for jeg skal ikke spise sjokolade.
 
 


 
..natta..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar