lørdag 12. november 2011

Ferdig med dagens økt..
2 timer med max 140 slag... fikk en snittpuls på 120. Litt lav, men følte likevel jeg kjørte tungt nok.
Det verker bra i låra nå...
Veldig glad for at jeg har den spinningsykkelen i stua. Mye lettere å følge planen når jeg kan ta alle øktene hjemme hvis jeg vil.. Ser jo ikke så pent ut da, men.. 2 digre beist av noen sykler midt i stua..
Unga syns også det er kult. Min passer nesten til Henrik...
Nå er Henrik og Sara i bursdag hos nabojenta. Henrik kledde seg i svart, gredde opp sveisen og gikk avgårde med en stor flott rose...
Veldig søtt..

Nå må jeg ut å sole skrotten litt.. Har tenkt oss på badeland i mårra og jeg er ikke akkurat sommerbrun liksom.. Kan tenke meg det hjelper masse med en halvtime solarium.

Så gammal som jeg er, så oppnår jeg vel kanskje ikke akkurat det jeg ønsker.. men samma det. Blir nok en fin dag på badeland likevel tenker jeg.

Tenker jeg bruker opp de syggeste sokkene inne i venter jeg.. Grøss noe så grusomt.. Men faktisk veldig gode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar