onsdag 30. november 2011

sliten..

Noen kvelder er veldig korte.. dette er en sånn en.
Hjemme fra jobb halv fem.
På sykkelen klokka fem.
To timer sone 1. (103-132) 127 i snitt.
Lekser, dusjing og legging.
Sjefen er ganske grei innimellom som ordner middag og sånn til ungene så jeg får putta musikken i ørene og trent..
(ser veldig tydelig at han digger å se meg slite...men det er vel godt ment får jeg håpe..)

På søndag ringte Henrik til Mommo og spurte om hun kunne komme en tur til oss..
Han kom ut i stua blid som sol og hviska til Sara at vi skulle leke lørdag og få pizza og godis på en helt vanlig tirsdag.
Jada, etter skolen på tirsdag kom mommo kjørende helt fra Arendal og diska opp med pizza og kos.
Ble treningsfri på meg.
I dag tidlig fikk jeg sove litt lenger og mamma fikk ungene opp og kjørte på skolen... Så deilig å slippe matpakkepakking og morgenstell innimellom.
Veldig fornøyd med valg av mamma!

Nå gleder jeg meg veeeeldig til å pakke inn og henge opp 24 pakker X2.... Blir vel ferdig utpå natta engang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar