mandag 7. november 2011

På`n igjen..



Til tross for halloween, barnebursdag, seminar osv, er jeg godt fornøyd med treningen i uka som har gått.

I litt sånn derre: "best i alt og er lett" stil..

MANDAG: Sendte unga ut på tur for å tigge godis og kjørte intervall på spinningsykkelen.
5x6 min med 160 slag.. som vanlig litt lavere på første drag og litt høyere på siste..
Flink jente!




TIRSDAG: Treningsfri! Henrik 8 år!

ONSDAG: 1.40 på rulla med litt for lav puls i dag.. veit ikke helt hvorfor det ble sånn men fikk et snitt på 118 slag. Måtte av sykkelen mange ganger fordi det var unormalt mye mas med unger som skulle ha maaat, unger som satt på do og var fæææææærdi, dvd spiller som ikke virka osv...
Måtte gi meg 20 min for tidlig.

TORSDAG: Seminar med jobb. Tur til Lillehammer. Hadde planer om å røre på meg, men det ble ikke tid.

Prøvde meg på max, men kom ikke lenger enn 96%
Trodde jeg skulle klappe sammen, men overlevde såvidt.. is til kveldsmat!! mmmmmm

LØRDAG: Barnefri og planer om å få gjort masse.. endte opp på sykehjemmet hos bestemor og bestefar.
Hadde planer om to timer på rulla. Var ferdig kl ti. Det ble en bra økt. Mye motstand, lav puls og rare blikk fra naboer..

SØNDAG:Opp tidlig for å gjøre i stand til barnebursdag...så ut på langtur kl 11.
Hadde en litt i overkant innholdsrik tur, men alle er heldigvis like hele takket være gode bremser, våkne bilister og en god porsjon flaks.
Lurer på hva som rører seg i hodet når man bare høgger inn bremsen på bilen og tar en brå sving inn foran en gruppe med syklister..
Jada, vi er nok irriterende og alt det der, men vi har all rett til å trene langs veien..så det kommer vi uansett til å fortsette med.
Godt å vite at politiet tar det seriøst når det ringer syklister som har blitt utsatt for gale bilister. 
Det tok ikke lang tid før de var på plass og jeg håper virkelig at det var en sur gubbe som måtte ta bussen til jobb i dag.
Det ble 5 timer på sykkelen med 123 slag i snitt.. Så rett hjem til guttedisco i stua...
Ja, det var litt tøft å stå opp i dag...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar