tirsdag 8. november 2011

:o)

Hurra, jeg har fått ny blogg.. veldig fornøyd.
Helt lik som kjærsten sin faktisk og syns vel egentlig det er nesten like fjollete som å ha lik grilldress, men samma det.
Syns den ble fiiin..

Så var det denne trimmen igjen da.. tok fridag i går. Kom hjem fra jobb og var bare muggen og trøtt.. Sov før klokka var ni.
Opp tidlig og på jobb...men halv to måtte jeg gi opp. Var i elendig form.
Sov en liten time før jeg virka igjen...
Så litt svart på de neste dagene...
Kom på at mat og drikke kan være lurt...og nå føles i grunn ting ganske bra igjen.
Tok det likevel veldig rolig i dag. Kun en liten time på spinningsykkelen med 123 slag i snitt.

Som klassekontakt i 1.trinn har jeg vært på skolen i kveld og spillt spill med store og små.
Nå ligger trolla på lading og jeg skal forte meg å sove.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar