søndag 20. november 2011

Nå er det heeelt stille her.. Ikke veldig ofte det er det skjer..
Denne helga har vært litt i overkant det meste, og jeg har glemt å slappe av..
Unger, trening, snekring, maling, klesvask, enda litt mer trening og enda litt fler unger også bittelitt mer trening igjen før jeg tilslutt gnudde på enda et strøk maling på Sararommet og fikk hengt opp siste lass med klær..

Det ble 5 økter denne uka. Ikke alle ble like bra, men sånn er det vel bare noen ganger..
Fredag tok jeg fri. Da fikk jeg og unga tacobesøk av Hege og Aleksander mens sjølveste var på trimmen og kjørte ukas husmorspinning..

Jeg våkna opp på lørdag og var sur som en pædd.. Ble tvinga ut på tur. Skjønner i grunn det godt. Jeg hadde heller ikke giddi å hatt meg selv hjemme den dagen om jeg kunne velge.
Putta litt ny musikk i dingsen min og la ut på tur. Gadd ikke ta med hverken mat eller penger..Ikke ekstra slange heller..(men det har jeg egentlig aldri) 
Planla å sykle til jessheim, rundt gardermoen og rundt sjøen tilslutt. Kom til lyskrysset på jessheim...pffsssssss
Ja, så måtte jeg ringe en venn da. Fikk ny slange og var nesten klar da ventilen knakk.
Måtte kjøres til O2 sport på sand..
Så var jeg klar til å sykle videre. Burde kanskje titta på klokka før jeg gassa på rundt sjøen..
Var fortsatt i ganske råttent humør, men det gikk over rett før jeg kom til Hurdal. Der møtte jeg en reaper som var så blid og glad at jeg måtte le litt for meg selv. Tror jeg smilte resten av turen..
Så kom tåka og mørket..
Møtte en syklist med lys på slutten, så jeg tok følge med han.
Tror det var siste turen uten pigg og lys.

Kom hjem til lys på loftet, nesten ferdiglagt gulv og et virrvarr av leker, lørdagsgodt og superblide unger i stua..




Så kom søndagen og det var min tur til å være hjemme med unger.. Vil benytte anledningen til å takke for alle flotte gaver til ungene opp gjennom.. Spesielt el-gitar og trommesett..

Utpå ettermiddagen kom snekker-Ben på besøk igjen og ungene begynte å bli slitne, så da måtte jeg bare opp på spinning sykkelen.
Etter en stund kom sjølveste tilbake fra skogen..http://hertugen.blogspot.com/
Er ikke helt sikkert det blir skogstur hver søndag...

Jeg er veldig glad jeg tok en økt i dag. Første økta denne uka som jeg hadde 100% kontroll på pulsen og beina var endelig sånn jeg vil dem skal være igjen.
Det ble to timer med 125 i snittpuls.

Treningsfri i mårra..tror jeg..
Zzzzzznork

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar